Postanite partner: Da li želite da se pridružite našoj mreži strateških partnera?
zašto je bitno da imate website

Zašto je bitno da imate website?

Poslovni vodič

Zašto je bitno da imate website?

Internet je u svemu što radimo

Analizirajte svoj dan i pronađite aktivnosti koje ne zavise od interneta i bićete iznenađeni koliko smo se srodili sa ovim dvadesetsedmogodišnjakom. Internet kao globalni fenomen karakterišu otvorenost i jednako pravo pristupa. Pošto živimo u eri digitalnog realizma i pošto se svi načini komunikacije danas svode na zastupljenost „na mreži“, lako je doneti zaključak da svi moramo imati deo internet zemlje – veb sajt (site – a place where something has happened or that is used for something), odnosno, bar iznajmljivati prostor – profil na društvenim mrežama.

Najmoćniji instrument poslovnog uspeha je internet. Skepticizam prema virtuelnom svetu i viralnosti opovrgavaju primeri poslovnih poduhvata koji su zarađivali, i još uvek zarađuju, milijarde dolara, samo jer su prepoznali internet kao kanal za promociju svog biznisa ili kao glavni segment istog.

Veb sajt je Vaš jedinstven internet prostor

Ako znamo da 67% građana Srbije poseduje pametni telefon, a 63% njih laptop, nije teško zaključiti gde treba promovisati svoj proizvod, uslugu ili delatnost. Profili i stranice na društvenim mrežama jedan su od načina internet promocije, naročito ako znamo podatak da 60% svih odraslih na mreži koriste društvene medije. Međutim, kako je to tzv. rentiranje internet prostora jer ste deo sajta nekog drugog, potrebno je svom poslovanju omogućiti jedinstven internet prostor – veb sajt, koji će vašem biznisu doneti brojne prednosti.

Kako stojite sa konkurencijom?

Jedan od glavnih imperativa u poslovnom svetu je biti ispred konkurencije. Vaše poslovanje može ostvariti konkurentsku prednost na tržištu samom činjenicom da posedujete sajt, jer se danas usluge i proizvodi traže isključivo na internetu. Ukoliko je i vaša konkurencija zastupljena na internetu, prednost ostvarujete isključivo kvalitetom svog sajta i sadržajem koji pružate svojim potencijalnim klijentima.

Šta nudite svom klijentu na internetu?

Kupci danas traže profesionalnost i poverenje. Svoj novac ne žele da protraće, niti žele da rizikuju da ne budu zadovoljni uslugom, tako da će birati pažljivo i strpljivo i to na osnovu onoga što ćete im vi ponuditi na svom sajtu. Otuda je bitno da prepoznate na početku momenat za ulaganje u internet prezentaciju, jer je to direktno ulaganje u vaš poslovni uspeh.

Imate sajt, ali gde se nalazi u pretrazi?

Kako na internetu postoji sve, postoje i platforme za samostalnu izradu veb sajtova. To je jedna od zamki u koju preduzetnici upadaju vođeni idejom da je bilo kakvo internet prisustvo bolje od nikakvog. Tu se javlja prva greška koja povlači sa sobom mnogo problema i nepotrebnih troškova. Naime, izrazito je bitno da vam sajt rade profesionalci, jer je to investicija koja će vam kasnije uštedeti mnogo novca, vremena i truda. Dobro postavljena struktura sajta, brzina učitavanja stranica, kvalitetan sadržaj, visoka ocena od strane pretraživača, vrhunski dizajn, dobra navigacija, čine odlike kvalitetnog sajta. Dobro postavljen sajt je bezbedan, tj zaštićen od hakovanja i bilo kakvog drugog ugrožavanja. Kvalitetan sadržaj na sajtu dobija dobre ocene od pretraživača, što sve vodi ka jeftinijoj i lakšoj internet kampanji. Dakle, da bi vaša firma bila na vrhu pretrage vašeg potencijalnog klijenta, odnosno njegov izbor za klik, potrebno je imati kvalitetan sajt da bi vas AdWords kampanja što manje koštala.

NON STOP

Sajt je izlog vaše radnje i ako je dobar, privlači mušterije i onda kada je radnja zatvorena. Kako nam internet omogućava pristup 24 časa, 7 dana u nedelji, ako imate sajt, dostupni ste svojim potencijalnim klijentima i van svog radnog vremena ili neradnim danima. Zar to nije želja svakog preduzetnika – da mu proizvod ili usluga bude uvek dostupna.

Sadržaj kao ključ opstanka

Za današnjeg potrošača se kaže da je pasivan, jer mu je internet omogućio ogroman izbor i dostupnost informacija na samo jedan klik. Drugim rečima, vi kao neko ko nudi uslugu ili proizvod morate zadovoljiti tog internet potrošača, koji ukoliko ne pronađe svrhu ili zanimljivost na vašem sajtu, vrlo lako prelazi na vašeg konkurenta i vas zaboravlja istog trenutka. Dakle, sadržaj sajta će vas izdvojiti od konkurencije, delovaćete profesionalnije i stvorićete poverenje kod svojih klijenata.

Samo Vaša prezentacija, samo Vaš identitet

Sajt je idealan način da predstavite svoju delatnost, svoj specifičan način rada, da omogućite uvid u svoj portfolio uspešno realizovanih projekata, da omogućite onlajn kupovinu svojih proizvoda, odnosno da svoju poslovnu ideju realizujete i od toga zaradite.

Internet je postao glavni kanal poslovne komunikacije. Saradnici se traže upravo na osnovu vizuelnog identiteta koji imaju na internetu. Dobrim sajtom otvarate vrata novim saradnjama i na drugim tržištima, jer internet, svojom globanom nesebičnošću, to omogućuje. Kvalitetan sajt će vam omogućiti da izgledate korporacijski, čak i kada radite iz male kancelarije ili od kuće. Uostalom, lakše je i jeftinije napraviti dobar sajt nego ulagati u poslovne prostore.

Na internetu smo svi potencijalno isti. Izgled sajta će nas razlikovati i doprinositi poslovnom identitetu, privući će nam klijente i obezbediti nam profit i finansijsku stabilnost.

Nije bitna delatnost, da li trgujete robom ili uslugama, ni to da li ste na početku ili poslujete decenijama. Dostupnost je neophodna svakom poslovanju, a upravo to Vam internet prisustvo omogućuje. Uverite se kako to može da izgleda.

Usmerite globalnu mrežu ka svom ličnom uspehu.

 

 

Leave your thought here

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *