Virtuelna kancelarija
Idealno rešenje za adresu sedišta Vašeg poslovanja
Registrujte sedište firme na jednoj od nekoliko atraktivnih poslovnih lokacija u Beogradu koje su sada svima dostupne
Model virtuelne kancelarije pruža svojim korisnicima ekskluzivnu lokaciju, profesionalno osoblje i prijem pošte, zasebnu telefonsku liniju, korišćenje kancelarija ili sala za sastanke kada je to potrebno, uz ogromnu uštedu novca i veliku fleksibilnost uslova za rentiranje.
Sve što Vam je potrebno za početak
Zbog čega je virtuelna kancelarija
zgodno rešenje za Vas?
Virtuelna kancelarija
Izaberite prestižnu lokaciju za adresu sedišta Vašeg poslovanja
Zainteresovani za virtuelnu kancelariju? Saznajte više!
Promenite mesto rada
Pristup privatnoj kancelariji
U zavisnosti od paketa usluga koji izaberete, virtuelna kancelarija vam daje i mogućnost pristupa privatnoj kancelariji po potrebi. Dakle, i pored toga što ne plaćate iznajmljivanje poslovnog prostora, kada vam zatreba, možete raditi i u kancelariji koja se nalazi u nekom od centara koje poseduje vaša virtuelna kancelarija. Po potrebi možete da iznajmite kancelariju koja vam odgovara po potpuno fleksibilnim vremenskim uslovima.
Podrška
Potrebne su Vam konsultacije za
pokretanje poslovanja?
Ukoliko želite da proverite sve aspekte samostalnog biznisa pre osnivanja preduzetnika, najbolje je da se konsultujete sa našim stručnjacima, sprečite greške i donesete najpovoljnije odluke za vaše poslovanje.
Zatražite ponudu za iznajmljivanje virtuelne kancelarije
Nakon što nam prosledite podatke o željenoj lokaciji za iznajmljivanje virtuelne kancelarije, zajedno sa periodom iznajmljivanja, u najkraćem roku dostavićemo Vam finansijsku ponudu. Po prihvatu ponude za određenu virtuelnu kancelariju, uputićemo Vas u proceduru potpisivanja elektronskog ugovora, nakon čega stičete uslov za registraciju ove poslovne adrese pre procedure u Agenciji za privredne registre.
Privatna recepcija
Upravljanje poštom i sekretarske usluge
Ono što je jedna od glavnih pogodnosti virtuelne kancelarije je mogućnost dodeljivanja zasebne telefonske fiksne linije, kao i preusmeravanje poziva. U tu svrhu dobijate broj telefona na koji će potencijalni klijenti i poslovni sradnici moći da vas dobiju. Ukoliko niste u mogućnosti za preusmeravanje poziva, postoji opcija primanja poziva u ime vaše ime. Pored usluge primanja poziva, na raspolaganju vam je i usluga upravljanja poštom. Sva pošta koja stiže na adresu vaše firme će biti primljena, a vi odlučujete da li će vam biti uručena lično ili će vam biti poslata.
Šta je virtuelna kancelarija?
Virtuelna kancelarija obuhvata niz usluga koje vam omogućavaju da obavljate svoju delatnost profesionalno, efikasno i reprezentativno, uz najbolju moguću finansijsku konstrukciju. To zapravo znači da i pored toga što svoju delatnost obavljate od kuće, koja se nalazi bilo gde na svetu, adresu sedišta vaše firme možete da registrujete na nekoj od ekskluzivnih lokacija u Beogradu. Iako je ovo osnovna uloga virtuelne kancelarije, nikako nije i jedina. Postoji niz propratnih usluga koje ovaj koncept čine idealnim za oblikovanje poslovanja u dobrom pravcu od samog starta.
Da li imam mogućnost korišćenja sale za sastanke?
Kada nemate svoju kancelariju, javlja se problem prilikom održavanja poslovnih sastanaka. Složićete se da restorani nisu uvek idealno rešenje i da i Vi i vaša firma morate u svakom trenutku izgledati ozbiljno i profesionalno. Upravo iz tih razloga, u okviru paketa virtuelne kancelarije, postoji i mogućnost iznajmljivanja poslovnih prostorija za održavanje takvih sastanaka. Bez potrebe da plaćate zakup prostora tokom cele godine, jednostavno iznajmite salu za sastanke na sat vremena ili više i na taj način uštedite novac. Sve sale su opremljene opremom za sve što vam je potrebno, nalaze se na ekskluzivnim lokacijama, u poslovnim kompleksima, pa deluju profesionalno i ozbiljno. Odabirom pravog paketa virtuelne kancelarije, stičete pravo na korišćenje i business lounge-a, prostora za nešto neformalnije sastanke, prijeme ili prezentacije.
Kome je namenjena virtuelna kancelarija?
Model virtuelne kancelarije namenjen je svima, a naročito preduzetnicima i startup kompanijama koje nemaju potrebu za fizičkim poslovnim prostorom. Ovaj koncept vam pruža fleksibilnost i veliku optimizaciju budžeta što je u početku kada se posao postavlja na noge, izrazito važno. Za sve strane državljane koji žele da posluju u Srbiji na daljinu, virtuelna kancelarija je jedino rešenje, jer pruža mogućnost potpune kontrole poslovanja, a bez troškova velikih renti i rigidnih ugovora za iznajmljivanje poslovnog prostora koji se zapravo i ne koristi.
Zašto bi trebalo da izaberem virtuelnu kancelariju?
Postoje brojne pogodnosti posedovanja virtuelne kancelarije. Jednostavnost korišćenja ovih usluga, pojednostavljenje poslovanja, lakše vođenje administrativnih poslova i komunikacije sa klijentima i poslovnim saradnicima pa samim tim i ušteda vremena. Međutim, dva ključna benefita su svakako ogromna ušteda novca i velika fleksibilnost. Zakup klasičnog poslovnog prostora zahteva opremanje kancelarije, održavanje, plaćanje računa, bilo da koristite taj prostor ili ne. Svi ti rashodi vezani za rad kancelarije se kompletno mogu izbeći kroz model virtuelne kancelarije. Pored velike uštede novca, virtuelna kancelarija vam pruža i veliku fleksibilnost u poslovanju. Kroz različite pakete krojene da se prilagode svim vašim potrebama, možete obezbediti svojoj firmi sve što joj je potrebno. Od primanja poziva, preko upravljanja poštom do iznajmljivanja ekskluzivnih sala za poslovne sastanke, virtuelna kancelarija pokriva sve vaše potrebe.
Konsultujte se sa nama i odaberite najbolje rešenje za svoje poslovanje!
Upoznajte se detaljno i iz prve ruke sa uslovima i svim
relevantnim aspektima za registraciju promena.
relevantnim aspektima za registraciju promena.