Postanite partner: Da li želite da se pridružite našoj mreži strateških partnera?

Promena sedišta udruženja građana

Promena sedišta udruženja građana

ADMINISTRATIVNA PODRŠKA

Preselite se i registrujte promenu sedišta, brzo i u skladu sa zakonom

udruzenja-promene-3
Novi poslovni prostor je uvek korak u dobrom smeru, koji utiče pozitivno na aktivnosti i ciljeve udruženja. Međutim, ako Vam za rad nije potrebna kancelarija, možete razmisliti o opciji registracije virtuelne kancelarije.

Brzo i jednostavno do novog mesta upravljanja udruženjem

Sedište udruženja je određeno zakonom kao mesto na teritoriji republike Srbije, iz kojeg se aktivno upravlja udruženjem. Sedište imate pravo da promenite uvek kada za to osetite potrebu, važno je samo ovu promenu registrovati u skladu sa zakonom. Ono što treba razlikovati je promena same adrese, odnosno ulice i broja, i promena mesta, odnosno opštine. Da li ste spremni za promenu sedišta Vašeg udruženja?

Kako izgleda proces

Kako vam Direkta pomaže pri brzoj i efikasnoj registraciji promene?

04 koraka

1
01. Dostavljanje podataka
Sve podatke nam dostavljate putem formulara uz saglasnost za obradu i rukovođenje.
Pokrenite proceduru
2
02. Evidentiranje uplate
Odmah nakon popunjavanja formulara, na Vašu email adresu dobijate instrukcije za uplatu naručene usluge.
Pokrenite proceduru
3
03. Izrada dokumentacije
U roku od maksimalno 48h od evidentiranja Vaše uplate, dostavljamo Vam dokumentaciju spremnu za overu.
Pokrenite proceduru
4
04. Predaja dokumentacije
Overenu i potpisanu dokumentaciju predajemo u APR i vodimo Vaš predmet do donošenja rešenja.
Pokrenite proceduru
Podrška

Potrebne su Vam konsultacije u vezi
registracije promene sedišta?

Ukoliko imate specifičnu situaciju vezanu za promenu sedišta, najbolje je da se posavetujete sa našim konsultantima pre pokretanja postupka.

Pokrenite proces promene sedišta udruženja u skladu sa zakonom

Proceduru promene sedišta udruženja, možete pokrenuti u bilo kom trenutku, kontaktiranjem naše korisničke podrške putem online chat-a ili naručivanjem paketa usluga uz dostavljanje svih potrebnih podataka kako bi se postupak pokrenuo.
U ponudi imamo i iznajmljivanje kancelarije u okviru moderno uređenog poslovnog kompleksa, kao i virtuelne kancelarije. Završite sve na jednom mestu, i brzo pokrenite postupak kroz stručnu podršku i vođenje celokupnog postupka promene sedišta udruženja građana.


    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

    Ušteda novca

    Više promena u jednoj prijavi

    Ukoliko imate potrebu za više promena (promena poslovnog imena uz promenu sedišta i delatnosti na primer), naš je savet da ih prijavite istovremeno. Na ovaj način dobijate na efikasnosti i na velikoj uštedi vremena. Pored toga, rado izlazimo u susret svojim klijentima i svaku sledeću promenu radimo upola cene. Prilikom naručivanja usluge registracije više istovremenih promena naš online kalkulator obračunaće tačan iznos naše usluge sa uključenim taksama Agencije za privredne registre.
    *Promotivna ponuda
    Promena sedišta udruženja građana
    65
    • Izrada dokumentacije
    • Takse za registraciju promene
    • Vođenje postupka
    • Preuzimanje rešenja
    • Praćenje statusa predmeta
    Promotivna ponuda sa akcijskom cenom za promenu sedišta važi još:
    tracking-status-system
    Pratite vaš predmet promene

    Naši klijenti dobijaju pristup sistemu za praćenje statusa predmeta da uvek budu u toku sa procedurom

    Omogućili smo vam da u realnom vremenu možete da pratite šta se dešava sa vašim postupkom promene sedišta, od pokretanja predmeta pa sve do donošenja rešenja i preuzimanja dokumentacije u elektronskom obliku.
    Da li mora da se menja i statut kada se menja sedište?
    Mora. Statutom su određena sva bitna pitanja za Vaše udruženje pa i pitanje sedišta, te prilikom promene bilo kog od tih pitanja dolazi i do promene samog statuta.
    Da li sedište može biti na teritoriji druge zemlje?
    Ne može. Kao sedište Vašeg udruženja može se registrovati jedino mesto koje se nalazi na teritoriji Republike Srbije.
    U slučaju da udruženje obavlja aktivnosti iz više kancelarija, koja će se smatrati sedištem?
    Sedištem se smatra ona kancelarija na teritoriji Republike Srbije iz koje upravljate udruženjem.
    Šta u slučaju da se rok za prijavu promene propusti?
    U slučaju da propustite rok za prijavu promene sedišta od 15 dana, pored naknade za registraciju promene plaćate i dodatnu naknadu u iznosu od 6.000,00 RSD.
    Da li postoji rok u kome promena sedišta mora da se prijavi?
    Promena sedišta mora da se prijavi za registraciju u roku od 15 dana od dana nastale promene.
    Šta je potrebno od dokumentacije za registraciju promene sedišta?
    Od dokumentacije je potrebna registraciona prijava, dokaz o uplati naknade za registraciju, odluka nadležnog organa o promeni kao i zapisnik sa sednice na kojoj je promena doneta.
    Utisci klijenata

    Šta klijenti kažu o Direkti?

    Konsultujte se sa nama i odaberite najbolje rešenje za svoje poslovanje!

    Upoznajte se detaljno i iz prve ruke sa uslovima i svim
    relevantnim aspektima za registraciju promena.

    Pozovite nas

    Radno vreme: 09h-17h

    Lista želja 0
    Otvori listu želja Nastavi sa kupovinom