Promena sedišta udruženja građana
ADMINISTRATIVNA PODRŠKA
Preselite se i registrujte promenu sedišta, brzo i u skladu sa zakonom
Novi poslovni prostor je uvek korak u dobrom smeru, koji utiče pozitivno na aktivnosti i ciljeve udruženja. Međutim, ako Vam za rad nije potrebna kancelarija, možete razmisliti o opciji registracije virtuelne kancelarije.
Brzo i jednostavno do novog mesta upravljanja udruženjem
Sedište udruženja je određeno zakonom kao mesto na teritoriji republike Srbije, iz kojeg se aktivno upravlja udruženjem. Sedište imate pravo da promenite uvek kada za to osetite potrebu, važno je samo ovu promenu registrovati u skladu sa zakonom. Ono što treba razlikovati je promena same adrese, odnosno ulice i broja, i promena mesta, odnosno opštine. Da li ste spremni za promenu sedišta Vašeg udruženja?
KADA SE ODLUČITI ZA OVU PROMENU?
Koji su glavni razlozi za promenu sedišta udruženja?
Kako izgleda proces
Kako vam Direkta pomaže pri brzoj i efikasnoj registraciji promene?
04 koraka
1
2
3
Podrška
Potrebne su Vam konsultacije u vezi
registracije promene sedišta?
Ukoliko imate specifičnu situaciju vezanu za promenu sedišta, najbolje je da se posavetujete sa našim konsultantima pre pokretanja postupka.
Pokrenite proces promene sedišta udruženja u skladu sa zakonom
Proceduru promene sedišta udruženja, možete pokrenuti u bilo kom trenutku, kontaktiranjem naše korisničke podrške putem online chat-a ili naručivanjem paketa usluga uz dostavljanje svih potrebnih podataka kako bi se postupak pokrenuo.
U ponudi imamo i iznajmljivanje kancelarije u okviru moderno uređenog poslovnog kompleksa, kao i virtuelne kancelarije. Završite sve na jednom mestu, i brzo pokrenite postupak kroz stručnu podršku i vođenje celokupnog postupka promene sedišta udruženja građana.
U ponudi imamo i iznajmljivanje kancelarije u okviru moderno uređenog poslovnog kompleksa, kao i virtuelne kancelarije. Završite sve na jednom mestu, i brzo pokrenite postupak kroz stručnu podršku i vođenje celokupnog postupka promene sedišta udruženja građana.
Ušteda novca
Više promena u jednoj prijavi
Ukoliko imate potrebu za više promena (promena poslovnog imena uz promenu sedišta i delatnosti na primer), naš je savet da ih prijavite istovremeno. Na ovaj način dobijate na efikasnosti i na velikoj uštedi vremena. Pored toga, rado izlazimo u susret svojim klijentima i svaku sledeću promenu radimo upola cene. Prilikom naručivanja usluge registracije više istovremenih promena naš online kalkulator obračunaće tačan iznos naše usluge sa uključenim taksama Agencije za privredne registre.
Popular Choice
Promena sedišta udruženja građana
€
100
- Izrada dokumentacije
- Takse za registraciju promene
- Vođenje postupka
- Preuzimanje rešenja
- Praćenje statusa predmeta
Pratite vaš predmet promene
Naši klijenti dobijaju pristup sistemu za praćenje statusa predmeta da uvek budu u toku sa procedurom
Omogućili smo vam da u realnom vremenu možete da pratite šta se dešava sa vašim postupkom promene sedišta, od pokretanja predmeta pa sve do donošenja rešenja i preuzimanja dokumentacije u elektronskom obliku.
Na pravom ste mestu
Zašto izabrati Direktu za
registraciju promene sedišta?
Da li mora da se menja i statut kada se menja sedište?
Mora. Statutom su određena sva bitna pitanja za Vaše udruženje pa i pitanje sedišta, te prilikom promene bilo kog od tih pitanja dolazi i do promene samog statuta.
Da li sedište može biti na teritoriji druge zemlje?
Ne može. Kao sedište Vašeg udruženja može se registrovati jedino mesto koje se nalazi na teritoriji Republike Srbije.
U slučaju da udruženje obavlja aktivnosti iz više kancelarija, koja će se smatrati sedištem?
Sedištem se smatra ona kancelarija na teritoriji Republike Srbije iz koje upravljate udruženjem.
Šta u slučaju da se rok za prijavu promene propusti?
U slučaju da propustite rok za prijavu promene sedišta od 15 dana, pored naknade za registraciju promene plaćate i dodatnu naknadu u iznosu od 6.000,00 RSD.
Da li postoji rok u kome promena sedišta mora da se prijavi?
Promena sedišta mora da se prijavi za registraciju u roku od 15 dana od dana nastale promene.
Šta je potrebno od dokumentacije za registraciju promene sedišta?
Od dokumentacije je potrebna registraciona prijava, dokaz o uplati naknade za registraciju, odluka nadležnog organa o promeni kao i zapisnik sa sednice na kojoj je promena doneta.
Konsultujte se sa nama i odaberite najbolje rešenje za svoje poslovanje!
Upoznajte se detaljno i iz prve ruke sa uslovima i svim
relevantnim aspektima za registraciju promena.
relevantnim aspektima za registraciju promena.