Postanite partner: Da li želite da se pridružite našoj mreži strateških partnera?

Promena sedišta firme

Promena sedišta firme

ADMINISTRATIVNA PODRŠKA

Registrujte promenu adrese sedišta za svoju firmu brzo i efikasno.

doo-promene-3
Koncept virtuelne kancelarije pruža mogućnost iznajmljivanja adrese na nekoj od lokacija gde će biti registrovana vaša firma i na kojoj će biti obezbeđen prijem pošte.

Unapredite svoje poslovanje prelaskom na novu lokaciju

Svako privredno društvo je u obavezi da ima registrovano sedište, odnosno zvaničnu poslovnu adresu. U skladu sa tim, svaka promena sedišta firme se mora registrovati, bilo da je u pitanju promena opštine ili samo ulice i broja. Ako menjate mesto ili grad iz koga obavljate delatnost, automatski mora doći i do promene poslovnog imena u tom delu. Razmotrite i opciju iznajmljivanja virtuelne kancelarije za novu adresu sedišta firme.

Kako izgleda proces

Kako vam Direkta pomaže pri brzoj i efikasnoj registraciji promene?

04 koraka

1
Dostavite podatke
Sve podatke nam dostavljate putem online formulara uz saglasnost za obradu.
Pokrenite proceduru
2
Izvršite uplatu
Odmah nakon popunjavanja formulara, na email adresu dobijate instrukcije za uplatu naručene usluge.
Pokrenite proceduru
3
Potpišite dokumentaciju
U roku od 48h od evidentiranja Vaše uplate, dostavljamo Vam dokumentaciju spremnu za potpisivanje.
Pokrenite proceduru
4
Preuzmite rešenje
Rešenje o registrovanoj promeni za privredno društvo dostavljamo vam najpre online, a potom i poštom.
Pokrenite proceduru
Podrška

Potrebne su Vam konsultacije u vezi
promene sedišta firme?

Ukoliko imate specifičnu situaciju vezanu za promenu sedišta, najbolje je da se posavetujete sa našim konsultantima pre pokretanja postupka.

Brzo i jednostavno pokrenite proces promene sedišta firme

Proceduru promene sedišta firme, možete pokrenuti u bilo kom trenutku, kontaktiranjem naše korisničke podrške putem online chat-a ili naručivanjem paketa usluga uz dostavljanje svih potrebnih podataka kako bi se postupak pokrenuo.
U ponudi imamo i iznajmljivanje kancelarije u okviru moderno uređenog poslovnog kompleksa, kao i virtuelne kancelarije. Završite sve na jednom mestu, i brzo pokrenite postupak kroz stručnu podršku i vođenje celokupnog postupka promene sedišta privrednog društva.

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

    Ušteda novca

    Više promena u jednoj prijavi

    Ukoliko imate potrebu za više promena (promena poslovnog imena uz promenu sedišta i delatnosti na primer), naš je savet da ih prijavite istovremeno. Na ovaj način dobijate na efikasnosti i na velikoj uštedi vremena. Pored toga, rado izlazimo u susret svojim klijentima i svaku sledeću promenu radimo upola cene. Prilikom naručivanja usluge registracije više istovremenih promena naš online kalkulator obračunaće tačan iznos naše usluge sa uključenim taksama Agencije za privredne registre.
    Popular Choice
    Promena sedišta firme
    100
    • Izrada dokumentacije
    • Takse za registraciju promene
    • Vođenje postupka
    • Preuzimanje rešenja
    • Praćenje statusa predmeta
    tracking-status-system
    Pratite proces registracije

    Naši klijenti dobijaju pristup sistemu za praćenje statusa predmeta da uvek budu u toku sa procedurom

    Omogućili smo vam da u realnom vremenu možete da pratite šta se dešava sa vašim postupkom registracije promene sedišta firme, od pokretanja predmeta pa sve do donošenja rešenja i preuzimanja dokumentacije u elektronskom obliku.
    Da li mora da se prijavi posebna adresa za prijem pošte?
    Ne mora, ali može. U slučaju da ne prijavite drugu adresu za prijem pošta, pošta Vam stiže na adresu sedišta društva, ali obavezni ste da prijavite adresu za prijem elektronske pošte.
    Ko donosi odluku o promeni sedišta društva?
    Odluku o promeni sedišta društva donosi skupština društva, osim ako je Osnivačkim aktom odnosno Statutom određeno drugačije.
    Da li se kao sedište firme može registrovati mesto u drugoj državi?
    Ne može. Kao mesto sedišta firme može se registrovati jedino mesto koje se nalazi na teritoriji Republike Srbije.
    Šta je potrebno od dokumentacije za registraciju promene sedišta firme?
    Od dokumentacije je pored registracione prijave i dokaza o uplati naknade za registraciju promene potrebna samo odluka nadležnog organa o promeni sedišta.
    Da li postoji neki rok za prijavu nastale promene?
    Postoji. Rok za prijavu promene iznosi 15 dana od dana nastale promene. U slučaju da se prijava podnese neblagovremeno, dakle po isteku tog roka, plaća se dodatna naknada od 6 000 RSD.
    Koliko iznosi naknada za registraciju promene sedišta?
    Naknada za registraciju promene sedišta iznosi 2 800 RSD.

    Konsultujte se sa nama i odaberite najbolje rešenje za svoje poslovanje!

    Upoznajte se detaljno i iz prve ruke sa uslovima i svim
    relevantnim aspektima za registraciju promena.

    Pozovite nas

    Radno vreme: 09h-17h