Postanite partner: Da li želite da se pridružite našoj mreži strateških partnera?

Knez Mihailova Business Centre

mitech-aqua-logo

Registrujte adresu poslovanja
u srcu Beograda

Adresa kancelarije

Predstavite svoje poslovanje na pravi način registracijom sedišta obavljanja delatnosti na prestižnoj lokaciji u samom srcu Beograda.

Loren Miramar

/ Group Chief Executive – Aqua Group
Ako vam je želja da svoj posao obavljate iz samog centra dešavanja u Beogradu, iznajmite prostor u Knez Mihailovoj ulici. Na samo desetak minuta hoda se nalazi Kalemegdan, koji može da posluži kao oaza mira za dane pretrpane stresom, kao i ulica Strahinića Bana, u koju možete da svratite sa klijentima na kafu. Moderno uređen poslovni objekat sa prostranom terasom za odmor i druženje, učiniće vaš rad daleko lakšim i ugodnijim. Izaberite jednu od preko 20 različitih kancelarija, ili registrujte virtuelnu kancelariju na ovoj adresi i iskoristite sve prednosti ove istorijski važne lokacije u gradu.
Share

Benefiti virtuelne kancelarije

Registracija poslovne adrese
Osnovna uloga virtuelne kancelarije je registracija poslovne adrese na nekoj od ekskluzivnih lokacija u gradu. U ponudi je 5 lokacija u Beogradu za registraciju adrese vašeg poslovanja. Po potrebi, ovu adresu u svakom trenutku možete da promenite, ili da registrujete nekoliko adresa i na taj način proširite svoje poslovno prisustvo na tržištu.
Niski troškovi
Zakup virtuelne kancelarije je daleko jefitniji od zakupa poslovnog prostora u svom fizičkom obliku. Ovakav modela je idealan za sva poslovanja čija delatnost ne zahteva određeni prostor za rad, već posao može da se obavlja preko kompjutera.
Administrativna podrška
Pored registrovanja poslovne adrese, dobijate i propratne usluge, neophodne za profesionalno obavljanje delatnosti. U ove usluge spada upravljanje poštom, izbor regionalnog ili nacionalnog poslovnog broja telefona, kao i prijem poziva. Uz to, profesionalni recepcioneri su tu kako bi dočekali vaše poslovne partnere ili klijente, koji dolaze kod vas na sastanak.
Korišćenje poslovnog prostora
I pored toga što virtuelna kancelarija ne predstavlja fizički prostor za obavljanje poslovanja, svesni smo da je ponekad kancelarija neophodna ili kao radni prostor ili za prijem klijenata i poslovnih saradnika. Upravo iz tog razloga, omogućeno je da u svakom trenutku, možete da iznajmite kancelariju ili salu za sastanke, u potpunosti opremljene za sve vaše poslovne potrebe.

Zakup prostora

Izaberite kancelariju u skladu sa potrebama svog poslovanja i prilagodite je svojim zahtevima i ukusu. Uživajte u obavljanju posla u profesionalno i moderno uređenom poslovnom kompleksu naše partnerske kompanije.
Moderno uređene kancelarije
Izaberite poslovni prostor koji najviše odgovara potrebama vašeg poslovanja. Kancelarije su u potpunosti opremljene, tako da ne morate da brinete o nameštaju, Wi-Fi konekciji, skenerima i printerima, već ste slobodni da se posvetite svom poslovanju. U cenu iznajmljivanja kancelarije ulaze i svi propratni troškovi vezani za komunalije, čišćenje, održavanje i obezbeđenje poslovnog prostora.
Prilagodljivost svakom poslovanju
Veliki izbor kancelarija, obezbeđuje vam da pronađete tačno ono što vam je potrebno, bez obzira na veličinu vaše kompanije. Iskoristite mogućnost dodavanja radnih stolova i nameštaja, preseljenja u drugi prostor ili čak na drugu lokaciju. Uredite kancelariju onako kako želite i dodajte joj svoj lični pečat. Neka vaš radni prostor postane nastavak vašeg brenda, u kojem ćete sa zadovoljstvom boraviti i raditi.
Fleksibilnost zakupa
Jedna od najčešćih briga zakupaca je vreme trajanja zakupa. Ukoliko iz bilo kog razloga niste sigurni na koliki vremenski period biste iznajmili poslovni prostor, ne morate o tome da brinete. Sve je moguće dogovoriti i ugovoriti, pa tako i zakup kancelarije koji može trajati i samo par nedelja. To znači da uvek možete da dođete i proverite da li vam uslovi rada odgovaraju, i uverite se u kvalitet usluge i poslovnog ambijenta.
Sve na jednom mestu
Pored same kancelarije dolazi još i niz drugih usluga, neophodnih za nesmetano vođenje jednog poslovanja: prijem i prosleđivanje pošte, upravljanje pozivima, recepcija za prijem gostiju kao i druge pogodnosti. Uz to, u okviru istog objekta imate i pristup salama za sastanke u kojima možete nesmetano da vodite poslovnu komunikaciju sa klijentima i poslovnim partnerima.
Testimonials

Virtual technology in a Refined IT System